Mie Kjer Thomsen
Mie Kjer ThomsenFormand, sundhedskonsulent
Ansvar for: 1) Møder og bestyrelsen 2) Stævner 3) Eksterne relationer

Efter er langt liv med elitefodbold tvang en knæskade mig til at finde en ny boldsport med godt fællesskab. I 2014 fandt jeg så glæden i beachvolley. Jeg vil gerne skabe et attraktivt beachvolleymiljø for alle niveauer og har fokus på både drift og udvikling. Som formand vil jeg gerne skabe en klub med stor diversitet, dvs. mange typer medlemmer, gæster og aktiviteter.

Jeff Jørgensen
Jeff Jørgensen Næstformand, jurist og journalist
Ansvar for: 1) Kommunikation 2) Trænere og holdudbud 3) Fundraising 4) Beachdomen 5) Skoleforløb 6) PR 7) Udvikling af BPA

Meget tilfældigt faldt jeg over beachvolley og ABC for 9 år siden. Jeg kastede mig ud i det og har siden forelsket mig i sporten og klubben. Jeg vil forsøge at tænke nyt og stort om klubben og gøre Beach Park Aarhus til stedet, hvor man kommer for at være aktiv, hænge ud, grine og grille på gode sommerdage, og hvor både de nye og de bedste spiller beachvolley.

Lasse Drud-Lund
Lasse Drud-LundKasserer, studerende i business intelligence
Ansvar for 1) Økonomi 2) Medlemsdata og Conventus 3) Frivillige

Jeg startede med beachvolley i 2021, og blev hurtigt forelsket. Dynamikken i spillet og graden af inklusion i klubben fangede mig med det samme. Kort efter meldte jeg mig i klubbens festcrew, som jeg har været glad for. Det er også dér, jeg vil lægge mine kræfter og skabe en klub for alle, hvor rammerne er med til at skabe et solidt fundament for socialt samvær.

Mette Holm Laursen
Mette Holm LaursenKasserer, psykolog ____________________
Ansvar for: 1) Økonomi 2) Kiosk

Jeg begyndte at spille beachvolley for fem år siden, og for mig er beachvolley og ABC noget af det fedeste. Beachparken i Aarhus rummer fornemme faciliteter, hvilket jeg vil arbejde for fortsætter, også i form af en indendørshal. Som kasserer vil jeg sikre, at der er styr på og åbenhed omkring klubbens økonomi.

Marie Madsen
Marie MadsenBestyrelsesmedlem, sundhedskonsulent
Ansvar for: 1) Børn- og unge 2) Summer Camp

Jeg er tidligere elitespiller og vild med beachvolley. Vi flyttede til Aarhus i 2019, og nu er hele familien, herunder 4 børn, medlemmer i ABC. Jeg vil gerne bidrage til en god og stor børne- og ungdomsafdeling sammen med mange andre gode frivillige i ABC. Jeg vil også fokusere på, at gøre Aarhus til et vigtigt kraftcenter for elite- og talentudvikling.

Mathilde Bager
Mathilde Bager Bestyrelsesmedlem, idrætsstuderende
Ansvar for: 1) Frivillige 2) Sociale events 3) Sportslige events 4) Tour-stævner

Som tilflytter og studerende i Aarhus, savnede jeg det fællesskab, som sport og foreningsliv kan skabe. Jeg startede derfor til beachvolley i sommeren 2021. Jeg blev hurtigt grebet af spillet, sammenholdet og den gode stemning. Jeg vil derfor gøre mit for at inkludere endnu flere og vedligeholde det gode fællesskab, der er på kryds og tværs af alle niveauer.

Karen Illum
Karen Illum bestyrelsesmedlem, folkesundhedsstuderende
Ansvar for: 1) Frivillige 2) Sociale events 3) Sportslige events

Jeg er ny i beachvolley, men efter en enkelt sæson i Aarhus Beachvolley Club er jeg blevet grebet fuldstændig af både sporten og klubben og kulturen i beachparken. Jeg vil arbejde mod, at klubben ikke kun er et fedt sted at være medlem, men også et sted med de bedste forudsætninger for frivillighed.

Michelle Hemmingsen
Michelle HemmingsenBestyrelsesmedlem, country marketing manager
Ansvar for: 1) Elite 2) Materialer i boldcontainer 3) Kommunikation

Jeg har spillet indendørs volley, siden jeg kunne kravle og har fået foreningslivet ind med modermælken. For ca. 8 år siden forelskede jeg mig i beachvolley og har siden spillet 1. og elite division på Touren. Efter jeg sidste år blev mor, har jeg skruet lidt ned for spillet, men brænder stadig for at udvikle elitemiljøet og talentarbejdet i ABC og håber min erfaring og passion kan bidrage til dette.

Christine Pabst
Christine Pabst Bestyrelsesmedlem, fysioterapeut
Ansvar for: 1) Elite 2) Materiale i boldcontainer

Jeg brænder for at beachvolley i Aarhus bliver en helårssport uden frygt for at tæerne falder af om vinteren, eller at man ikke kan se sin makker for bare mørke. Det kræver udover det økonomiske aspekt også, at medlemmerne bliver bæredygtige alt fra de rutinerede, de unge, de nye og eliten.

Stine Søgaard
Stine Søgaard Bestyrelsesmedlem, folkesundhedsvidenskab
Ansvar for: 1) Sociale events 2) sportslige events 3) Frivillige 4) Eksterne relationer.

Jeg har spillet beachvolley i tre sæsoner, og er blevet helt grebet af spillet og kulturen i klubben. Jeg synes, at det kunne være spændende i bestyrelsen at arbejde med de eksterne samarbejder blandt andet til kommunen, DGI og skolerne i Aarhus og arbejde med udvikling og udbredelse af kendskabet til klubben og beachvolley generelt. Derudover synes jeg, at frivilligheden og det sociale i klubben er det, som gør ABC unik, og jeg vil gerne arbejde for at vedligeholde og skabe de bedste rammer for netop dette.

Anders Christensen
Anders Christensen Suppleant, ph.d.-studerende i idræt
Ansvar for: 1) Ligaer 2) Fundraising
Jeg brænder for alt der hedder Beach Volley og de seneste par år er ABC blevet mit andet hjem (selvom min kæreste nok ville mene at det var mit primære hjem). Jeg elsker spillet, det sociale fællesskab, turneringerne og alt derimellem. Jeg vil gerne bidrage til, at andre kan opleve samme glæde ved sporten, og vil derfor arbejde for at understøtte den fortsatte udvikling af klubben, hvor der er plads til alle.